2013. december 5., csütörtök

A mandala oldalam újjászületőben van!

Régi barátaimnak, ismerőseimnek nem kell bemutatkoznom, de ha új vagy az oldalamon, hadd kezdjem pár szóval magamról. Kalemandra vagyok Székesfehérvárról, mesterségem címere álomszövő és fényhajlító, mandalákat és egyéb képeket festő, versíró, könyvszerző, énekes-dalszerző, környezettudatos és természetszerető tündér-hippi-sámán-madárasszony, fűzfánfütyülős kótyomfitty. És nem utolsó sorban feleség és kamasz fiú édesanyja.

Volt egyszer egy blogom, a Mandala-neked, mely az idők során igen látogatott oldal lett. Eleinte  személyre szóló fraktálmandalákat készítettem fűnek-fának ingyenesen, kezdetben lelkesen, de aztán annál kedvetlenebbül. Körülbelül az 50. fraktálmandalánál abbahagytam. Az emberek vegyes érzelmekkel fogadták. Volt, akinek nagyon tetszett, mert telibe találtam, volt, aki viszont fanyalgott, de azt mondta, ha már ingyenes, akkor nem veszít vele semmit. Igazából semmi elképzelésem nem volt arról, milyen lehet egy igazi, személyre szabott mandalakép, és inkább olyan kérdéseim voltak, hogy ki milyen színt szeret, mi a szerencseszáma, stb. Most már látom, hogy tévúton voltam.

Aztán egyszer nekiültem, és megcsináltam egy kifestőkönyvet, hogy e-book-ként értékesíthessem. Nos, ez rövidesen ingyenes lett, mert egy ismeretlen lelopta, majd több helyre föltette...
Az évek során rengeteget festettem, rajzoltam, és megosztottam a képeimet, és egy idő múlva megdöbbenten tapasztaltam, hogy a közösségi oldalakon szépen visszaköszönnek. Hol az eredeti fotó, hol eladó hímzés vagy üvegfestmény formájában, más alkotói név alatt.  Így jártam...

A blogom az utolsó "kegyelemdöfést akkor kapta meg, mikor a mandalaneked google fiókomat hirtelen ötletből (mert hogy fölöslegesnek találtam) megszüntettem, de elfelejtettem, hogy a képek többsége az ottani albumokban van - illetve csak volt. Huss, elszállt az összes fraktál, kaleidoszkóp-mandala, festmények fotói, melyek akkorra már a gépemről is elvesztek, és a festmények ki tudja, kikhez kerültek. Például ez a kis szarvasos akrilfestmény: 



De most valami újat indítok!

Az még titok, milyen "finomságokat" fogok itt bemutatni. Amíg az új "csemegéket" előkészítem, megosztom néhány korábbi festményemet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése